Min YouTube-kanal JMB Creative Art:

Besök gärna vår systerblogg: JMB Creative Art (in English)

Besök Gärna Min YouTube-kanal JMB Creative Art:


Translate this blog from Swedish to...

Translate This Blog from Swedish to...

Den här bloggen handlar framför allt om:
Ont om tid? Mest lästa just nu:

Ont om Tid? Här är De 10 Mest Lästa Posterna Just Nu:

En av Sveriges 30 mest besökta privata utbildningsbloggar! (Bloggportalen, maj 2012).

En av Sveriges 1500 mest besökta privata bloggar alla kategorier!
(
Bloggportalen, maj 2012).

Ett stort TACK till alla som besöker och följer bloggen! :)

måndag 14 juni 2010

Webdesign, Gratislayouter och PHP-guide!

Idag ombads jag till min gläde att länka till ännu fler kreativa hemsidor. Alltid lika spännande att besöka en ny virtuell boning och se vilka skapelser som väntar där. Den här gången handlar det först om hemsidan DR Design, där hemsidans ägare David, visar upp en imponerande portfolio över hemsidor han byggt åt bl a Kallax Fiskehamnsförening, Luleå Tifo och Hans Chrunak.

Förutom gratis weblayouter, finns även gratislektioner i PHP-programmering. Sidan är utan tvekan av stort intresse för alla med ett intresse av webdesign och dess tillämpning. Så här låter ett kort utdrag ur Davids presentation av sig själv och sin sida:

Hej! Det är jag som är David. Jag är en hobbydesigner som ger mig på det mesta. Jag är självlärd och hjälper gärna privatpersoner som företag och föreningar med deras hemsidor. På denna sida har jag samlat några av mina kreationer för uppvisning. Vill du ha hjälp med en hemsida så tveka inte att kontakta mig det kostar inget att kommunicera ...

Inga kommentarer: