Min YouTube-kanal JMB Creative Art:

Besök gärna vår systerblogg: JMB Creative Art (in English)

Besök Gärna Min YouTube-kanal JMB Creative Art:


Translate this blog from Swedish to...

Translate This Blog from Swedish to...

Den här bloggen handlar framför allt om:
Ont om tid? Mest lästa just nu:

Ont om Tid? Här är De 10 Mest Lästa Posterna Just Nu:

En av Sveriges 30 mest besökta privata utbildningsbloggar! (Bloggportalen, maj 2012).

En av Sveriges 1500 mest besökta privata bloggar alla kategorier!
(
Bloggportalen, maj 2012).

Ett stort TACK till alla som besöker och följer bloggen! :)

lördag 19 juni 2010

Spännande Texter Av Framtida Författare?

It's dark. It's very dark. Did someone forget to turn the light on? I don't know, all I know is that it's dark and I'm hungry. I try to go forward a little. I hit a smooth wall. This is hard ...

Så börjar den första av de texter som finns att läsa på hemsidan writings., gjord av någon som kallar sig ~kqr och älskar att skriva.

Jag kommer inte kunna hålla mig från att läsa färdigt den korta novellen ovan, A simple mind och jag gissar att detsamma gäller dig. Om du har svårt med Engelska, finns det även texter som Bensinmacken och De kallar det preskriberat på Svenska att läsa.

Mycket nöje!


Inga kommentarer: