Min YouTube-kanal JMB Creative Art:

Besök gärna vår systerblogg: JMB Creative Art (in English)

Besök Gärna Min YouTube-kanal JMB Creative Art:


Translate this blog from Swedish to...

Translate This Blog from Swedish to...

Den här bloggen handlar framför allt om:
Ont om tid? Mest lästa just nu:

Ont om Tid? Här är De 10 Mest Lästa Posterna Just Nu:

En av Sveriges 30 mest besökta privata utbildningsbloggar! (Bloggportalen, maj 2012).

En av Sveriges 1500 mest besökta privata bloggar alla kategorier!
(
Bloggportalen, maj 2012).

Ett stort TACK till alla som besöker och följer bloggen! :)

fredag 31 december 2010

Med Detta Galleri Vill Jag...

Så var det åter årets sista dag och dags att summera det bloggår vi lämnar bakom oss. Först och främst var det under detta år jag startade den här bloggen, som ständigt vuxit i popularitet sedan dess.

Framför allt har jag använt den här bloggen som ett verktyg för att dela med mig av och lära ut olika kreativa uttrycksformer och mina tankar kring dessa. Fokus har legat på teckning och målning, ofta av det digitala slaget.

För att ge en bild av året som gått, har jag valt ut en bild från varje månad. Med detta galleri vill jag önska alla som läst och studerat det jag postat ett riktigt

GOTT NYTT ÅR

Teckna på! :-)
/M

Januari 2010
Februari
Mars
April


Maj (efter Frazetta)

Juni (efter Royo)

Juli

Augusti (efter Bouguereau)

September (efter Sorolla)

Oktober

November (efter Bargue)

December 2010 (efter Ward)


2 kommentarer:

Marc sa...

Tack för i år! Jag har redan vässat mitt digitala bildsinne för nästa år! Tack vare Dina inspirerande bilder gör jag denna gång en i l l u s t r e r a d årskrönika.
GOTT NYTT ÅR!
Marc

jmbcreative sa...

Vad roligt att höra. Ser fram emot att få ta del av den. :-)

/M