Min YouTube-kanal JMB Creative Art:

Besök gärna vår systerblogg: JMB Creative Art (in English)

Besök Gärna Min YouTube-kanal JMB Creative Art:


Translate this blog from Swedish to...

Translate This Blog from Swedish to...

Den här bloggen handlar framför allt om:
Ont om tid? Mest lästa just nu:

Ont om Tid? Här är De 10 Mest Lästa Posterna Just Nu:

En av Sveriges 30 mest besökta privata utbildningsbloggar! (Bloggportalen, maj 2012).

En av Sveriges 1500 mest besökta privata bloggar alla kategorier!
(
Bloggportalen, maj 2012).

Ett stort TACK till alla som besöker och följer bloggen! :)

torsdag 23 december 2010

Ur skissboken - Detaljstudie efter Vermeer

Dan före dopparedan tänkte jag att jag skulle posta ännu en påbörjad skiss efter en gammal mästare. Den här gången är det en detalj efter en målning av Vermeer. Pennan jag använt är en 0.7 stiftpenna med blyerts av hårdheten HB och 2B.

Eftersom jag inte kommer att ha möjlighet att blogga något imorgon, vill jag ta tillfället i akt att önska alla läsare en riktigt

God Jul

Teckna på! :-)

/M


2 kommentarer:

Marc sa...

Tack för ett fantastiskt år!
Du har bjudit på goda råd och visa ord när det gäller att visualisera våra tankar! Tack för tt jag får delta i denna spännande resa.
Jag vill önska även Dig en GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR!
Marc

jmbcreative sa...

Tack för de vänliga orden.
Glad att du har glädje av bloggen :-)

/M