Min YouTube-kanal JMB Creative Art:

Besök gärna vår systerblogg: JMB Creative Art (in English)

Besök Gärna Min YouTube-kanal JMB Creative Art:


Translate this blog from Swedish to...

Translate This Blog from Swedish to...

Den här bloggen handlar framför allt om:
Ont om tid? Mest lästa just nu:

Ont om Tid? Här är De 10 Mest Lästa Posterna Just Nu:

En av Sveriges 30 mest besökta privata utbildningsbloggar! (Bloggportalen, maj 2012).

En av Sveriges 1500 mest besökta privata bloggar alla kategorier!
(
Bloggportalen, maj 2012).

Ett stort TACK till alla som besöker och följer bloggen! :)

fredag 29 oktober 2010

Pennans Riktning - Gratis Teckningslektioner på Video!

Idag tar jag ännu ett stort kreativt och pedagogiskt steg: Jag har gjort min första instruktionsvideo! Givetvis handlar den om teckning.

Den här första lektionen fokuserar på vikten av daglig övning och linjens viktiga betydelse när du lär dig teckna.

Videon kan användas som ett alternativ eller komplement till mina bloggpostlektioner om att Teckna Människor och Fantasy. Den kan nu ses på YouTube eller här:

2 kommentarer:

Marc sa...

Synnerligen intressant lektion! Måste skaffa mig ett riktigt skissblock!
Fint träd i inledningen!
Marc

jmbcreative sa...

Vad roligt att den inspirerar dig. Hoppas du gillar de kommande lektionerna lika mycket. :-)
/M