Min YouTube-kanal JMB Creative Art:

Besök gärna vår systerblogg: JMB Creative Art (in English)

Besök Gärna Min YouTube-kanal JMB Creative Art:


Translate this blog from Swedish to...

Translate This Blog from Swedish to...

Den här bloggen handlar framför allt om:
Ont om tid? Mest lästa just nu:

Ont om Tid? Här är De 10 Mest Lästa Posterna Just Nu:

En av Sveriges 30 mest besökta privata utbildningsbloggar! (Bloggportalen, maj 2012).

En av Sveriges 1500 mest besökta privata bloggar alla kategorier!
(
Bloggportalen, maj 2012).

Ett stort TACK till alla som besöker och följer bloggen! :)

söndag 10 oktober 2010

Följ Min Utveckling på YouTube!

Äntligen tog jag mig i kragen och slängde ihop en till YouTube-film där man kan följa hur min förmåga att teckna och måla har utvecklats de senaste åren.

Min tidigare film, som visar färdiga bilder från 2008 och 2009, har nu fått en uppföljare med bilder från de två senaste åren. Vill du följa en konstnärlig process från tidiga, trevande försök till mer komplexa kompositioner, kan ni titta på mina filmer:

(Lägger även en länk till dessa i högerkolumnen, under portfolioexemplet)



Inga kommentarer: