Min YouTube-kanal JMB Creative Art:

Besök gärna vår systerblogg: JMB Creative Art (in English)

Besök Gärna Min YouTube-kanal JMB Creative Art:


Translate this blog from Swedish to...

Translate This Blog from Swedish to...

Den här bloggen handlar framför allt om:
Ont om tid? Mest lästa just nu:

Ont om Tid? Här är De 10 Mest Lästa Posterna Just Nu:

En av Sveriges 30 mest besökta privata utbildningsbloggar! (Bloggportalen, maj 2012).

En av Sveriges 1500 mest besökta privata bloggar alla kategorier!
(
Bloggportalen, maj 2012).

Ett stort TACK till alla som besöker och följer bloggen! :)

tisdag 9 mars 2010

Tar Bort "Barnförbjudet-varningen". Gör Jag Rätt?

Har förstått att många för tillfället vänder i dörröppningen till bloggen p g a den "vuxenvarning" jag la till för ett tag sedan. Anledningen till att jag införde den var att jag besökte flera amerikanska bloggar med kroki och dessa hade en sådan varning.

Nu har jag emellertid googlat runt lite och sett att inga andra svenska krokibloggar verkar ha en sådan varning. När jag tänker på vilka filmer som anses lämpliga från 7 år (som innehåller både sex och nakenhet) inser jag att vi nog är betydligt mer toleranta här i Sverige.

Så nu tar jag bort varningen igen. Tycker ni att det är fel säg gärna ifrån, så kan vi diskutera om den borde återinföras. Hoppas jag inte skrämt bort alltför många potentiella besökare och att ni vill fortsätta följa mina eskapader i konstens underbara värld.

Skaffade förresten ytterligare två böcker igår:
"Stora målarskolan" och
"Drawing made easy"

Har planer på att börja mina digitala bilder mer och mer med traditionella metoder (läs: akryl). Har även påbörjat en Rembrandt-studie med blyertsfärgpennor de senaste dagarna. Hoppas snart posta en WIP.

Hej så länge.



Inga kommentarer: