Min YouTube-kanal JMB Creative Art:

Besök gärna vår systerblogg: JMB Creative Art (in English)

Besök Gärna Min YouTube-kanal JMB Creative Art:


Translate this blog from Swedish to...

Translate This Blog from Swedish to...

Den här bloggen handlar framför allt om:
Ont om tid? Mest lästa just nu:

Ont om Tid? Här är De 10 Mest Lästa Posterna Just Nu:

En av Sveriges 30 mest besökta privata utbildningsbloggar! (Bloggportalen, maj 2012).

En av Sveriges 1500 mest besökta privata bloggar alla kategorier!
(
Bloggportalen, maj 2012).

Ett stort TACK till alla som besöker och följer bloggen! :)

lördag 13 mars 2010

Färdig Oljepastell - Through a Window in March

Har äntligen fått en egen liten ateljé, genom att dela av en friggebod i två med en bokhylla. Kan nu låsa om mig, teckna och måla traditionellt utan att oroa mig för att barnen ska sätta sin egen personliga prägel på arbetena.

Igår gjorde jag mitt första färdiga alster i oljepastellkrita, tecknat genom stugans fönster. Håller på och försöker lära mig detta medium, så jag tyckte det var säkrast att börja med bara en färg.

Ser du vad det föreställer?

(Oljepastell på akvarellpapper)


Through a Window in March (2010)

Inga kommentarer: