Min YouTube-kanal JMB Creative Art:

Besök gärna vår systerblogg: JMB Creative Art (in English)

Besök Gärna Min YouTube-kanal JMB Creative Art:


Translate this blog from Swedish to...

Translate This Blog from Swedish to...

Den här bloggen handlar framför allt om:
Ont om tid? Mest lästa just nu:

Ont om Tid? Här är De 10 Mest Lästa Posterna Just Nu:

En av Sveriges 30 mest besökta privata utbildningsbloggar! (Bloggportalen, maj 2012).

En av Sveriges 1500 mest besökta privata bloggar alla kategorier!
(
Bloggportalen, maj 2012).

Ett stort TACK till alla som besöker och följer bloggen! :)

lördag 8 januari 2011

Pennans Vandring Ska Bli Mer Strukturerad och Lättläst

Pennans Vandring har sedan den första posten publicerades i januari för snart ett år sedan till min glädje kommit att växa i såväl popularitet som omfång, innehåll och ambition.

Jag har alltmer upplevt att det behövs en bättre struktur där de olika delarna av bloggen blir mer lättillgängliga. Därför kommer jag att skapa några sidor där jag med hjälp av flikar samlar de olika delar bloggen innehåller.

Först ut är den presentationssida, "Om Pennans Vandring" som jag precis skrivit och publicerat. Därefter tänker jag mig ytterligare tre flikar med titlar i stil med:

- Gratis Videos och Tutorials
- Rekommenderade Länkar
- Galleri: Utvalda Bilder och Skisser

Jag ber om ursäkt om dessa ändringar till en början ger ett något rörigt och intryck. Jag är övertygad om att det på sikt kommer att göra bloggen mer tilltalande och lättnavigerad. Innehållet kommer givetvis hela tiden att vara det samma.

Inga kommentarer: