Min YouTube-kanal JMB Creative Art:

Besök gärna vår systerblogg: JMB Creative Art (in English)

Besök Gärna Min YouTube-kanal JMB Creative Art:


Translate this blog from Swedish to...

Translate This Blog from Swedish to...

Den här bloggen handlar framför allt om:
Ont om tid? Mest lästa just nu:

Ont om Tid? Här är De 10 Mest Lästa Posterna Just Nu:

En av Sveriges 30 mest besökta privata utbildningsbloggar! (Bloggportalen, maj 2012).

En av Sveriges 1500 mest besökta privata bloggar alla kategorier!
(
Bloggportalen, maj 2012).

Ett stort TACK till alla som besöker och följer bloggen! :)

lördag 21 april 2012

Tecknare, se Hit! Är Du En Av Sveriges 10 Mest Populära Tecknare Online?

Idag gjorde jag äntligen slag i saken och sjösatte den tecknartopplista jag länge velat skapa.

Topplistan finns som en separat sida här på bloggen.



Här är en beskrivning av upplägget:

Tycker du om att teckna? Anser du att du faktiskt är bättre än snittet av svenska tecknare?

Det enda du behöver göra för att delta i tävlingen för att hamna bland de prestigefyllda "Topp 10" här, är att posta adressen till din hemsida/blogg som kommentar nedan. Jag kommer sedan undersöka sidans popularitet utifrån hur omnämnd den är på nätet. Flest omnämningar innebär högst placering.

Svårare än så är det inte. En hög placering innebär god exponering och fler besökare för tecknaren. Ser fram emot att se vilken bredd och kompetens det finns hos aktiva svenska tecknare - proffs som amatörer.

OBS! Endast sidor där det finns någon teckning gjord traditionellt kan delta (inte sidor med enbart digitala verk). Jag kommer inte heller länka till sidor med "tveksamt" innehåll. Smakfulla konstnärliga nakenstudier är emellertid ok.



Ser fram emot att ta del av alla utmanande tecknares bilder.

2 kommentarer:

Anonym sa...

http://jagtecknardinnskan.blogg.se/

Anonym sa...

http://sannyf.deviantart.com/