Min YouTube-kanal JMB Creative Art:

Besök gärna vår systerblogg: JMB Creative Art (in English)

Besök Gärna Min YouTube-kanal JMB Creative Art:


Translate this blog from Swedish to...

Translate This Blog from Swedish to...

Den här bloggen handlar framför allt om:
Ont om tid? Mest lästa just nu:

Ont om Tid? Här är De 10 Mest Lästa Posterna Just Nu:

En av Sveriges 30 mest besökta privata utbildningsbloggar! (Bloggportalen, maj 2012).

En av Sveriges 1500 mest besökta privata bloggar alla kategorier!
(
Bloggportalen, maj 2012).

Ett stort TACK till alla som besöker och följer bloggen! :)

onsdag 26 oktober 2011

Abstrakt Monokrom Digital Målning v 0.2

Fortsätter mina traditionella blyertsstudier. För tillfället är det ett nytt stilleben skuggat i olika valörer som står på menyn.

Fortsätter varva med min abstrakta improvisation när jag emellanåt känner för en digital motpol. Har börjat etablera valörer över de underliggande linjerna. Vet fortfarande inte om det till sist kommer att föreställa något.

Nu ser den ut på följande sätt. Vad är det första du kommer att tänka på?

Abstrakt Monokrom v 0.2, digital

Inga kommentarer: