Min YouTube-kanal JMB Creative Art:

Besök gärna vår systerblogg: JMB Creative Art (in English)

Besök Gärna Min YouTube-kanal JMB Creative Art:


Translate this blog from Swedish to...

Translate This Blog from Swedish to...

Den här bloggen handlar framför allt om:
Ont om tid? Mest lästa just nu:

Ont om Tid? Här är De 10 Mest Lästa Posterna Just Nu:

En av Sveriges 30 mest besökta privata utbildningsbloggar! (Bloggportalen, maj 2012).

En av Sveriges 1500 mest besökta privata bloggar alla kategorier!
(
Bloggportalen, maj 2012).

Ett stort TACK till alla som besöker och följer bloggen! :)

söndag 14 februari 2010

(Reviderad idag!) Ur Skissboken - Tulpan

En tulpan jag tecknade förra våren (0.7 HB i skissboken):

Tulpan, blyerts 2010
Senast reviderad: juni 2011

7 kommentarer:

Marc sa...

Hej!
Jättefin tulpan! Tulpaner är ett av mina favoritmotiv. De är ju dessutom lättare att rita än rosor.
Marc

jmbcreative sa...

Tack. Ja, den var en tacksam modell och rolig att teckna :)
/M

Anonym sa...

Hejsan!
Jag ville bara i min enkelhet informera denna konstnär att det pågår en skandal på Dayviews.com just nu. Det finns en människa där som påstår sig ha gjort denna bilden, och jag kände som sagt, helt enkelt frö att informera om detta.

Här är länken till bilden om du själv vill se;


http://dayviews.com/gid3173786/493682095/

Med vänliga Hälsningar Ida Larsson

jmbcreative sa...

Tack så mycket för omtanken. Hittar inte bilden längre, men eftersom det "bara" var en skiss tar jag det som en komplimang :)

/M

Anonym sa...

Good answer back in return of this difficulty with firm arguments and telling all regarding that.



My website ... Play Batman Games

Anonym sa...

Hello, I enjoy reading all of your post. I like to write a little comment to support
you.

Also visit my webpage - Play Batman Games

Anonym sa...

It's remarkable to pay a visit this website and reading the views of all colleagues regarding this paragraph, while I am also zealous of getting experience.

my page ... Batman Games