Min YouTube-kanal JMB Creative Art:

Besök gärna vår systerblogg: JMB Creative Art (in English)

Besök Gärna Min YouTube-kanal JMB Creative Art:


Translate this blog from Swedish to...

Translate This Blog from Swedish to...

Den här bloggen handlar framför allt om:
Ont om tid? Mest lästa just nu:

Ont om Tid? Här är De 10 Mest Lästa Posterna Just Nu:

En av Sveriges 30 mest besökta privata utbildningsbloggar! (Bloggportalen, maj 2012).

En av Sveriges 1500 mest besökta privata bloggar alla kategorier!
(
Bloggportalen, maj 2012).

Ett stort TACK till alla som besöker och följer bloggen! :)

torsdag 3 mars 2011

Början på studie efter Skyrim-art!

Härom dagen postade jag trailern till det efterlängtade Elder Scrolls V: Skyrim i vad som för tillfället är en av mina mest lästa poster. Idag kunde jag inte hålla mig längre, utan började teckna av en mäktig bild som hör till spelet. Vet inte vem originalkonstnären är (än), men här är början på min monokroma studie efter bilden: (kuratake brushable-pennor)

Skyrimstudies - WIP, 2011 (tusch)

Inga kommentarer: