Min YouTube-kanal JMB Creative Art:

Besök gärna vår systerblogg: JMB Creative Art (in English)

Besök Gärna Min YouTube-kanal JMB Creative Art:


Translate this blog from Swedish to...

Translate This Blog from Swedish to...

Den här bloggen handlar framför allt om:
Ont om tid? Mest lästa just nu:

Ont om Tid? Här är De 10 Mest Lästa Posterna Just Nu:

En av Sveriges 30 mest besökta privata utbildningsbloggar! (Bloggportalen, maj 2012).

En av Sveriges 1500 mest besökta privata bloggar alla kategorier!
(
Bloggportalen, maj 2012).

Ett stort TACK till alla som besöker och följer bloggen! :)

söndag 6 februari 2011

Känns Väldigt Roligt och Inspirerande!

Nu börjar det hända saker på Dawn-fronten. Projektledarna har precis meddelat att de vill använda samtliga av mina conceptbilder i själva spelet (ska slumpas fram i samband med att spelet laddas). Det innebär att det är sex stycken bilder jag har som mål att göra färdigt de kommande veckorna.

Känns väldigt roligt och inspirerande. Den första bild jag börjar med är Visinbales Mur. Jag har redan upptäckt att mycket kan förbättras på den första skiss jag gjort. Inte minst tornens placering stämmer inte. Har därför börjat med att med stöd av perspektivlinjer försöka göra bilden mer korrekt:
(Scannad blyertsskiss i ArtRage)

Visinbales mur - Förberedande perspektivstudie, 2011


Inga kommentarer: