Min YouTube-kanal JMB Creative Art:

Besök gärna vår systerblogg: JMB Creative Art (in English)

Besök Gärna Min YouTube-kanal JMB Creative Art:


Translate this blog from Swedish to...

Translate This Blog from Swedish to...

Den här bloggen handlar framför allt om:
Ont om tid? Mest lästa just nu:

Ont om Tid? Här är De 10 Mest Lästa Posterna Just Nu:

En av Sveriges 30 mest besökta privata utbildningsbloggar! (Bloggportalen, maj 2012).

En av Sveriges 1500 mest besökta privata bloggar alla kategorier!
(
Bloggportalen, maj 2012).

Ett stort TACK till alla som besöker och följer bloggen! :)

lördag 30 juni 2012

Belemar Mountains - Revidering av Gammal Game Art WiP

Strategispelet som jag gör bilder till vill använda sig av min gamla concept art Belemar Mountains. Eftersom det projekt jag målade bilden för lades ned av spelutvecklarna är jag bara glad att bilden till sist kommer att ingå i ett spel. Däremot ser jag nu många utvecklingsområden hos bilden som den tidigare sett ut. Har därför börjat måla vidare på den. Den senaste reviderade uppdateringen ser ut som följer:

Belemar Mountains (Reviderad) WiP



Inga kommentarer: