Min YouTube-kanal JMB Creative Art:

Besök gärna vår systerblogg: JMB Creative Art (in English)

Besök Gärna Min YouTube-kanal JMB Creative Art:


Translate this blog from Swedish to...

Translate This Blog from Swedish to...

Den här bloggen handlar framför allt om:
Ont om tid? Mest lästa just nu:

Ont om Tid? Här är De 10 Mest Lästa Posterna Just Nu:

En av Sveriges 30 mest besökta privata utbildningsbloggar! (Bloggportalen, maj 2012).

En av Sveriges 1500 mest besökta privata bloggar alla kategorier!
(
Bloggportalen, maj 2012).

Ett stort TACK till alla som besöker och följer bloggen! :)

lördag 5 november 2011

Gratis "Färglägg efter siffror"-bilder att Skriva Ut!

Som många av er vet har jag de senaste dagarna konstruerat "färglägg efter siffror"-bilder åt mina barn. Jag har bestämt mig för att tillåta att dessa gratis laddas ned och skrivs ut.

På sikt kanske jag skapar en separat sida för den här typen av bilder - bilder som får användas för privat bruk, eller av lärare och elever i pedagogiskt syfte (ej för kommersiellt bruk!). Men tills vidare hittar du mina två första bilder i den här posten.

Först är min senaste bild - en enkel elefant önskad av mitt yngsta barn. Därefter följer den något mer krävande giraff jag gjorde härom dagen:

Det är bara att plocka fram färgpennorna och sätta igång! :)


Färglägg efter siffror - Elefant (Svårighetsgrad: Enkel)



Färglägg efter siffror - Giraff (Svårighetsgrad: Medel)


2 kommentarer:

Marc sa...

Kul ide´! :)
Marc

jmbcreative sa...

Tack, hoppas bilderna kan komma till användning :)
/M