Min YouTube-kanal JMB Creative Art:

Besök gärna vår systerblogg: JMB Creative Art (in English)

Besök Gärna Min YouTube-kanal JMB Creative Art:


Translate this blog from Swedish to...

Translate This Blog from Swedish to...

Den här bloggen handlar framför allt om:
Ont om tid? Mest lästa just nu:

Ont om Tid? Här är De 10 Mest Lästa Posterna Just Nu:

En av Sveriges 30 mest besökta privata utbildningsbloggar! (Bloggportalen, maj 2012).

En av Sveriges 1500 mest besökta privata bloggar alla kategorier!
(
Bloggportalen, maj 2012).

Ett stort TACK till alla som besöker och följer bloggen! :)

lördag 6 augusti 2011

Ska Studera Teckning på Distans!

Igår fattade jag ett spännande beslut och anmälde mig till en teckningskurs på distans på Folkuniversitetets sida. 5 veckor kommer utbildningen att pågå med start 6:e september. Hoppas att det blir både roliga och lärorika veckor. Kommer givetvis att posta övningsuppgifter jag genomför här på bloggen. Känns lite nervöst att ta steget från självstudier till att betala för en strukturerad, tidsbegränsad och individuellt anpassad undervisning. Exakt en månad kvar till start...

Tills den börjar fortsätter jag fokusera på de studier som eventuellt kommer att ingå i kommersiella produkter på sikt. Här är senaste versionen av trädteckningen efter Turner:

Trädstudie (efter Turner) WIP, digitalt 2011

2 kommentarer:

Marc sa...

Bra satsning! tycker
Marc

jmbcreative sa...

Ja, jag tror att det kan bli några riktigt intressanta veckor :)