Min YouTube-kanal JMB Creative Art:

Besök gärna vår systerblogg: JMB Creative Art (in English)

Besök Gärna Min YouTube-kanal JMB Creative Art:


Translate this blog from Swedish to...

Translate This Blog from Swedish to...

Den här bloggen handlar framför allt om:
Ont om tid? Mest lästa just nu:

Ont om Tid? Här är De 10 Mest Lästa Posterna Just Nu:

En av Sveriges 30 mest besökta privata utbildningsbloggar! (Bloggportalen, maj 2012).

En av Sveriges 1500 mest besökta privata bloggar alla kategorier!
(
Bloggportalen, maj 2012).

Ett stort TACK till alla som besöker och följer bloggen! :)

torsdag 4 november 2010

Ny teckningsvideo - Speedpaint efter Renoir

Ny månad och dags för månadens första teckningsvideo. Den här gången har jag målat efter Renoirs "Roddarnas frukost". Jag har bestämt mig för att inte publicera dessa på YouTube som flera delar, utan istället spela upp filmen i en högre hastighet.

Även den här är målad i ArtRage3 med oljefärgsverktyget. Uppspelningen sker i dubbel hastighet (tog egentligen en knapp halvtimme). Hoppas att den ska vara både inspirerande och lärorik:

2 kommentarer:

Marc sa...

Vilka härliga färger!
En riktig färgmeditation. Très bien!
Marc

jmbcreative sa...

Ja, det var en inspirerande bild att studera! :-)